Cart:

0
Din indkøbskurv er tom.

0

The Framewodk
Fri fragt over 500 kr.
The Framewodk
14 dages returret
The Framewodk The Framewodk
Find os på

Fragt & Returneringer

  • Fragt

    Levering

    Med forbehold for varer, der er udsat for leveringsforsinkelser fra vores leverandører, bør du have dine varer 3-10 hverdage efter du har afgivet en ordre. Fragtprisen er 39 kroner pr. ordre v/køb for under 500 kroner. Ordre over 500 kroner leveres gratis. 

    For at bestille varer (varer, der ikke er på lager normalt) skal man forvente en leveringstid på 2-3 uger, medmindre andet er angivet.
    Normalt er der din ordre på Post Danmark levering 1-3 dage efter din ordre har forladt os. Du vil modtage en e-mail fra os i forbindelse med at din ordre er sendt, hvori information om pakkenummer, etc. findes.

    Ambitionen er, at alle de varer du har bestilt er pakket og sendt sammen.
    Vi giver dig besked så hurtigt som muligt, hvis en vare er i restordre.
    Hvis en vare ikke kan leveres indenfor 2 uger vil vi underrette dig for at give mulighed for at acceptere senere levering eller annullere ordren.

    Fragtfirma
    Dine varer leveres af Post Danmark. Du kan spore din ordre gennem deres hjemmeside.
    Du kan også vælge, hvordan du vil have besked, hvad enten dette bør være via e-mail eller SMS,.
    Hvis du bor i udlandet, så kontakt os for information om levering og kontakt os helst inden din bestilling, hvis du bor i udlandet og ønsker at bestille fra os.

    Transport Garanti
    Vi garanterer, at produktet er fejlfri, når det går fra vores lager til transportøren.
    En evt. klage af beskadigede eller defekte varer skal være modtaget hos os inden for 7 dage.
    Returner ikke noget uden at kontakte os først. Varer der returneres mod efterkrav bliver ikke løst af os. Ved eventuelle tvister søger vi forbrugerombudsmanden for en afgørelse.
    Hvis det findes efter modtagelsen af pakken at denne er beskadiget, bør du straks anmelde / klage til leverings virksomheden som har leveret din pakke. Hvis du allerede åbnet pakken, når du opdager skaden, så kontakt os hurtigst muligt via kontaktformularen, som du finder under Kontakt os.

  • Fortrydelsesret

    14 dages Fortrydelsesret og 14 dages returret
    Vi giver dig ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage, samt 14 dage til at levere varen tilbage. Du har 14 dage til at meddele os såfremt at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende varen(erne) retur. Varen skal returneres i original emballage som var den blevet afprøvet i en fysisk butik. Hvis du ønsker at returnere en vare, er du ansvarlig for returfragten. Når vi har modtaget og kontrolleret varen, vil vi sætte pengene ind på samme betalingskort, hvorfra købet er foretaget inden for ca. 14 dage. Hvis varen er brugt, vli der blive lavet en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse vil der fra Scandinavian-Gardenings side, ikke blive betalt tilbage for.
    Bemærk: Ved ønske om returnering sendes en mail til info@scandinavian-gardening.dk, eller ringes på 9164 3013, for oplysning om returadresse. 

  • Reklamationsret

    Scandinavian-Gardening.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Scandinavian-Gardening.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

    Reklamation og varereturnering Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

    Scandinavian-gardening.dk
    Robert Jacobsensvej 14 D 
    2300 København S
    Email: info@scandinavian-gardening.dk

    Varereturnering foregår også til denne adresse. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.